Reklamacje

Reklamacje superbateria

Uszkodzenie produktu w transporcie

Jeśli istnieje domniemanie, że produkt został uszkodzony w transporcie prosimy sporządzić protokół szkody z firmą transportową.
Następnie można zgłosić reklamacje na stronie przewoźnika:
 
 
 
Lub skontaktować się z nami pod adresem: sklep@superbateria.pl, abyśmy zgłosili reklamację w imieniu Klienta. 
 
 

Jeśli produkt zakupiony w naszym sklepie okazał się wadliwy i chcieliby Państwo skorzystać z prawa do reklamacji istnieją dwa możliwe sposoby, aby to zrobić:

 
SPOSÓB 1: Złożenie reklamacji bezpośrednio do producenta produktu

Ta droga jest najszybsza i generuje mniejsze koszty. Część producentów wysyła swój serwis naprawczy bezpośrednio do domu klienta (nie ma potrzeby samodzielnego demontażu produktu w miejscu instalacji) albo też proszą o przesłanie produktu na swój koszt (w zależności od ustaleń między producentem a klientem).
 
1.Pierwszym krokiem jest skontaktowanie się z producentem (informacje można uzyskać na stronie www producenta) lub skorzystanie z listy serwisów na naszej stronie TUTAJ

2. Przesłać zgłoszenie: telefoniczne, e-mailowe, lub przez formularz zgłoszeniowy w zależności od producenta.

3. Producent skontaktuje się z Państwem w celu poinformowania o decyzji reklamacyjnej i ewentualnym sposobie jej rozstrzygnięcia.
 
 
SPOSÓB 2: Złożenie zgłoszenia przez Nasz sklep
 
1. Pobierz formularz reklamacji TUTAJ : wypełnij go i prześlij na adres e-mail: sklep@superbateria.pl
Formularz powinien zawierać dane: imię i nazwisko lub nazwę firmy i jej numer NIP, adres e-mail, dane teleadresowe, nr telefonu, kod produktu, opis reklamacji i datę jej sporządzenia. Prosimy również o dołączenie dowodu zakupu (oryginału lub kopii). W przypadku uszkodzeń powstałych w transporcie: protokołu uszkodzeń lub protokołu niezgodności spisany w obecności kierowcy firmy kurierskiej.

2. Potwierdzimy przyjęcie zgłoszenia (e-mail wysyłamy w ciagu 1-3 dni roboczych).

3. Wadliwy produkt prześlij na adres: ul. Torowa 2/4, Poznań 61-315 z dopiskiem „Superbateria – reklamacja”.

4. Zgłoszenie zostanie przesłane do producenta.

5. Nasz sklep lub Serwis producenta poinformuje o decyzji drogą telefoniczną lub e-mailową, zgodnie z danymi wskazanymi w formularzu reklamacyjnym. 
 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium