
REKLAMACJA
Jeśli produkt zakupiony w naszym sklepie okazał się wadliwy i chcieliby Państwo skorzystać z prawa do reklamacji istnieją 2 możliwe sposoby złożenia reklamacji:
SPOSÓB 1: Złożenie reklamacji bezpośrednio do producenta produktu
Ta droga jest najszybsza i generuje mniejsze koszty. Część producentów wysyła swój serwis naprawczy bezpośrednio do domu klienta (nie ma potrzeby samodzielnego demontażu produktu w miejscu instalacji) albo też proszą o przesłanie produktu na swój koszt (w zależności od ustaleń między producentem a klientem).
1.Pierwszym krokiem jest skontaktowanie się z producentem (informacje można uzyskać na stronie www producenta) lub skorzystanie z listy serwisów na naszej stronie TUTAJ
2. Przesłać zgłoszenie: telefoniczne, e-mailowe, lub przez formularz zgłoszeniowy w zależności od producenta.
3. Producent skontaktuje się z Państwem w celu poinformowania o decyzji reklamacyjnej i ewentualnym sposobie jej rozstrzygnięcia.
SPOSÓB 2: Złożenie zgłoszenia przez Nasz sklep
Ta droga jest dłuższa i generuje koszty przesyłki, ponieważ produkt należy przesłać do naszej siedziby.
1. Pobierz formularz reklamacji TUTAJ : wypełnij go i prześlij na adres e-mail: sklep@superbateria.pl
Formularz powinien zawierać dane: imię i nazwisko lub nazwę firmy i jej numer NIP, adres e-mail, dane teleadresowe, nr telefonu, kod produktu, opis reklamacji i datę jej sporządzenia. Prosimy również o dołączenie dowodu zakupu (oryginału lub kopii). W przypadku uszkodzeń powstałych w transporcie: protokołu uszkodzeń lub protokołu niezgodności spisany w obecności kierowcy firmy kurierskiej.
2. Potwierdzimy przyjęcie zgłoszenia (e-mail wysyłamy w ciagu 1-3 dni roboczych).
3. Wadliwy produkt prześlij na adres: ul. Torowa 2/4, Poznań 61-315 z dopiskiem „Superbateria – reklamacja”.
4. Zgłoszenie zostanie przesłane do producenta.
5. Nasz sklep lub Serwis producenta poinformuje o decyzji drogą telefoniczną lub e-mailową, zgodnie z danymi wskazanymi w formularzu reklamacyjnym.