Lub skontaktować się z nami pod adresem: sklep@superbateria.pl, abyśmy zgłosili reklamację w imieniu Klienta.
Jeśli produkt zakupiony w naszym sklepie okazał się wadliwy i chcieliby Państwo skorzystać z prawa do reklamacji istnieją dwa możliwe sposoby, aby to zrobić:
SPOSÓB 1: Złożenie reklamacji bezpośrednio do producenta produktu
Ta droga jest najszybsza i generuje mniejsze koszty. Część producentów wysyła swój serwis naprawczy bezpośrednio do domu klienta (nie ma potrzeby samodzielnego demontażu produktu w miejscu instalacji) albo też proszą o przesłanie produktu na swój koszt (w zależności od ustaleń między producentem a klientem).
1.Pierwszym krokiem jest skontaktowanie się z producentem (informacje można uzyskać na stronie www producenta) lub skorzystanie z listy serwisów na naszej stronie TUTAJ
2. Przesłać zgłoszenie: telefoniczne, e-mailowe, lub przez formularz zgłoszeniowy w zależności od producenta.
3. Producent skontaktuje się z Państwem w celu poinformowania o decyzji reklamacyjnej i ewentualnym sposobie jej rozstrzygnięcia.
SPOSÓB 2: Złożenie zgłoszenia przez Nasz sklep
1. Pobierz formularz reklamacji TUTAJ : wypełnij go i prześlij na adres e-mail: sklep@superbateria.pl Formularz powinien zawierać dane: imię i nazwisko lub nazwę firmy i jej numer NIP, adres e-mail, dane teleadresowe, nr telefonu, kod produktu, opis reklamacji i datę jej sporządzenia. Prosimy również o dołączenie dowodu zakupu (oryginału lub kopii). W przypadku uszkodzeń powstałych w transporcie: protokołu uszkodzeń lub protokołu niezgodności spisany w obecności kierowcy firmy kurierskiej.
2. Potwierdzimy przyjęcie zgłoszenia (e-mail wysyłamy w ciagu 1-3 dni roboczych).
3. Wadliwy produkt prześlij na adres: ul. Torowa 2/4, Poznań 61-315 z dopiskiem „Superbateria – reklamacja”.
4. Zgłoszenie zostanie przesłane do producenta.
5. Nasz sklep lub Serwis producenta poinformuje o decyzji drogą telefoniczną lub e-mailową, zgodnie z danymi wskazanymi w formularzu reklamacyjnym.
Używamy plików cookie i podobnych technologii, aby zapamiętać Twoje ustawienia, prezentować spersonalizowane treści i reklamy oraz udostępniać funkcje związane z mediami społecznościowymi. Pliki cookie wykorzystujemy również do mierzenia ruchu i analizowania sposobu korzystania z naszej strony internetowej. Domyślnie włączone są jedynie pliki niezbędne do poprawnego działania strony. Poniżej możesz zaakceptować wszystkie rodzaje plików, klikając "Zaakceptuj wszystkie", lub odmówić ich używania (z wyjątkiem niezbędnych). Możesz też dostosować pliki do swoich potrzeb, wybierając "Dostosuj zgody".
Udzieloną zgodę możesz wycofać lub zmienić, klikając w link "Ustawienia plików cookies" na dole strony.
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.