Warunki zwrotu towaru:
- towar może zostać zwrócony jeśli jesteś osobą fizyczną lub prowadzisz jednoosobową działalność gospodarczą a zakup nie miał charakteru zawodowego,
- jeśli nie upłynął termin 14 dni kalendarzowych od odbioru towaru. Jeśli termin kończy się w weekend lub święto produkt można zwrócić następnego dnia,
- koszt zwrotu towaru pokrywa klient,
- zwrot kosztu przesyłki przez sprzedawcę występuje w przypadku zwrotu całego zamówienia i wynosi najniższy możliwy koszt dostawy dla danego zamówienia,
- pieniądze zostaną zwrócone najpóźniej do 14 dnia kalendarzowego od otrzymania towaru. Najczęściej klient otrzymuje zwrot już po 3 dniach od dostarczenia produktu.
- przesyłka ze zwrotem powinna być spakowana w odpowiedni sposób, zgodnie z regulaminem przewoźnika,
- towar nie powinien być uszkodzony, powinien zostać zwrócony w stanie niezmienionym, nie może nosić śladów montażu. Produkt powinien być w stanie nadającym się do dalszej odsprzedaży.
- jeśli jeden z warunków nie został spełniony zwrot towaru może zostać rozpatrzony negatywnie. W takim wypadku produkt można odebrać osobiście w naszym oddziale ul. Torowa 2/4, Poznań 61-315 w godzinach funkcjonowania od poniedziałku do piątku. Istnieje również możliwość odesłania takiej paczki do klienta po uprzednim uiszczeniu opłaty transportowej.
Jak zwrócić towar?
- jeśli spełniasz powyższe warunki prosimy o wypełnienie formularza zwrotu, który można pobrać tutaj: POBIERZ (Został również przesłany jako załącznik w mailu w momencie potwierdzenia zamówienia). Prześlij go na adres: sklep@superbateria.pl, dodatkowo możesz go dołączyć go do zwrotu.- następnie wyślij paczkę na adres:
ul. Torowa 2/4, Poznań 61-315 z dopiskiem: „Superbateria – zwrot”
- w przypadku zwrotu produktów dostarczanych na palecie wyślij na adres:
TADMAR ul. Janikowska 33 Poznań 61-070 z dopiskiem: "Superbateria- zwrot"
Zwrotu możesz dokonać również osobiście w naszym oddziale: ul. Torowa 2/4, Poznań 61-315
Pamiętaj, aby do zwracanego produktu dołączyć wypełniony formularz zwrotu.
Zwrot pieniędzy zostanie zlecony na numer konta, z którego zostało opłacone zamówienie. Przy metodzie płatności: pobranie, prosimy o podanie numer konta na formularzu zwrotu.
Jeśli towar jest uszkodzony należy wypełnić formularz reklamacji: POBIERZ.
W razie wątpliwości zapraszamy do kontaktu: 603 658 272 lub sklep@superbateria.pl