ZADZWOŃ
tel. 693 856 497
PN-PT 8:30-15:30

Zwroty

Jeżeli z jakiś powodów zakupiony w naszym sklepie produkt nie spełnia Twoich oczekiwań prosimy o postępowanie według poniższych kroków.


ZWROT TOWARU


Zgodnie z obowiązującym prawem termin zwrotu towaru wynosi 14 dni od daty otrzymania przesyłki. 

Jak zwrócić towar?

  • sprawdź czy nie upłynęło 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki z zamówieniem
    (jeśli 14 dzień przypada na weekend lub święto, termin przechodzi na następny dzień roboczy)

  • jeśli prowadzisz firmę JEDNOOSOBOWĄ i zakupiony produkt nie dotyczył wykonywanego zawodu

  • upewnij się, że towar nie jest uszkodzony i nie nosi śladów użytkowania

FORMULARZ ZWROTU TUTAJ.

Wypełnij powyżej zamieszczony formularz zwrotu produktu i prześlij go na adres e-mail: sklep@superbateria.pl
Produkt, który chcesz zwrócić opakuj tak, aby był dobrze zabezpieczony.
Uwaga: zwróć uwagę również na stan oryginalnego kartonu producenta, aby nie został zniszczony (może to wpłynąć na przyjęcie zwrotu, gdyż nosi ślady użytkowania)

 

Jeśli wypełniłeś powyższe kroki

Wyślij paczkę na adres:

ul. Torowa 2/4, Poznań 61-315 z dopiskiem „Superbateria – reklamacja”


Zwrotu możesz dokonać również bezpośrednio w naszym oddziale: ul. Torowa 2/4, Poznań 61-315

Pamiętaj, aby do zwracanego produktu dołączyć wypełniony formularz zwrotu oraz potwierdzenie zakupu (faktura lub paragon).
W przypadku niespełnienia jednej z powyżej podanych zasad zwrot może nie zostać przyjęty, a towar będzie można odebrać w naszym oddziale:
ul. Torowa 2/4, Poznań 61-315


Zwrot zamówienia do sklepu odbywa się na koszt Klienta

Zwracamy wartość zamówienia oraz koszt wysyłki zgodnie z zamówieniem, tylko jeśli Klient zwraca całe zamówienie, w przeciwnym razie zwracamy wartość zwracanego produktu bez kosztu przesyłki.

Zwrot pieniędzy zostanie zlecony na numer konta, z którego zostało opłacone zamówienie.

Jeśli towar jest uszkodzony należy wypełnić formularz reklamacji,

 

Jeśli jeden z warunków nie został spełniony zwrot towaru może zostać rozpatrzony negatywnie. W takim wypadku produkt można odebrać osobiście w naszym oddziale ul. Torowa 2/4, Poznań 61-315 w godzinach funkcjonowania od poniedziałku do piątku. Istnieje również możliwość odesłania takiej paczki do klienta po uprzednim uiszczeniu opłaty transportowej. 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium